(no subject)

Friday, January 13th, 2012 07:15 pm
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
Got myself a couple comics, The Punisher: Welcome Back, Frank, and Hellboy, TPB 6. Woo!

I'm about halfway through The Punisher now and god, it is a thing of beauty, this book. Just wonderful. Garth Ennis can just write everything forever as far as I'm concerned.

Anyway. Was watching tv with dad, a hockey commercial came on. This conversation happened:
"Cripes, why do all these players look so young?"
"Because they are young. You're just old. You're way older than most of them. They're around 19 and 20, you know."

Cor. Seriously. I'm an old lady.

uuuuuuuuuuuugh

Wednesday, July 7th, 2010 04:23 pm
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
Why, Germany, WHY?!

Well... go Netherlands, I guess.

:/

(no subject)

Saturday, July 3rd, 2010 10:15 pm
meo_chan: (Sexy Randal the Pharaoh Wizard)
Going camping tomorrow for a couple days, since we got the new boat dad and I are gonna go fishing.

Had a dream the other day, that while we were camping a bear came on the site and was talking to me, just really casually. XD

Also! YAY GERMANY!

Woke up early to watch the game, was good.

catching up

Saturday, June 26th, 2010 01:38 am
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
SO. FIFA.

Cheering for Germany of course, Japan also. FFFFFF SLOVAKIA BEAT ITALY WHAAAT. That game was amazing. A bunch of surprises this year. I'm so so so disappointed that Russia didn't even qualify.

Also! I think I may have drunk some bad milk. D:

I thought there was something else but I guess not.

(no subject)

Monday, May 24th, 2010 10:26 pm
meo_chan: (Bason :: squee~)
The Flyers are going for the Cup and my tax return was pleasantly more than expected ($405.31)!

Pretty good day.

(no subject)

Friday, May 14th, 2010 10:56 pm
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
HOOOOOOOOOOOO!! Philly beat Boston 4-3 ahaha~

Went shopping today and holy crap! I ended up buying this crappy Compliments brand diet cola instead of my Diet Coke! The packaging is so similar, it's not even funny. >:O

Also! Grandpa's coming up tommorrow and we're going out for dinner at Applebee's. Hm.

oh god

Sunday, February 28th, 2010 11:11 pm
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
Uhh, maybe it's just me, but the closing ceremony was AWFUL. Wasn't it? Ugh.

Not impressed. AT ALL.

(no subject)

Sunday, February 21st, 2010 10:57 pm
meo_chan: (Sexy Randal the Pharaoh Wizard)
Dear Team Canada MEN:

This is not an All-Star exhibitionist game series. It's the fucking Olympics. Grow a pair, make some hits, and score some goals. If you continue playing the way you have been, Germany is going to wipe the floor with you. We don't want to see any of your fancy shit moves, we want to see a winning team.

Also: Crosby, you little shit. I really wish you guys were playing Russia so I could see Ovechkin break your face.

Love,
April
meo_chan: (Rammstein :: Till read)
I cannot believe that the US beat out Plushenko in the men's skating, that was rediculous, I am SO MAD right now. Russia should have the gold right now.

RAAAAAAGE.

who dat

Sunday, February 7th, 2010 09:47 pm
meo_chan: (Bason :: squee~)
New Orleans just won the superbowl!

YEAHHHHH!

(no subject)

Saturday, September 26th, 2009 05:23 pm
meo_chan: (Sexy Randal the Pharaoh Wizard)
So, uh... I've got a car now. LOL.

Actually, I'm getting it tomorrow since we've gotta pick it up from Oma's house. Here's the deal: it's Aunt Deb's dad's car, but he has Alzheimer's (I think) and can't drive anymore, and his wife can't drive either, so they're giving it to me.

So yeah. I'm pretty lucky, but I've still got no liscence so I can't drive it anyway. XD

Also: going to grandma's tomorrow too since she'll be going to Florida soon.

Also Also: FIGHT NIGHT. Klitschko vs Arreola tonight holy crap you guys I'm so excited for this. 8DDD

EDIT //

Man~! That was a pretty good fight! I'm kind of annoyed by the ref stopping it... I wanted to see a 12th round KO! But Vitali won so I'm still happy~

EDIT AGAIN //

Got my car now~! It's a beige-ish '98 Chevy Malibu LS, and it's got a bunch of extra features like automatic seats and stuff... and it's got two lighters and a built-in ashtray! I was totally amused by that. XD

(no subject)

Friday, June 12th, 2009 11:03 pm
meo_chan: (Sexy Randal the Pharaoh Wizard)
So, Pittsburg won the Stanley Cup, and I'm quite happy about that.

I mean, I'm not a fan of the team really, and I kinda hate Crosby, but since they beat Philadelphia it would've been too shameful if they lost.

So yay!

Sssshhhnnn

Wednesday, April 15th, 2009 04:41 pm
meo_chan: (Bason :: squee~)
Sssshhhnnn...... Ssshhhnnn.......

...

AW, I LOVE YOU TOO, METANG. 8D

EDIT //

OMIGOD! Watching this super cool new show with dad, it's called Deadliest Warrior. Basically, it's a combat-type show, where they're taking historical warriors and researching their weapons/armor/etc and pitting them against eachother to see who is the greatest.

It's so freaking cool, they have like, weapons experts who do examples to show how much damage the actual weapon can do, like on bone and full-scale model human bodies and stuff.

IT. IS. AWESOME.

Also: Freaking Philadelphia lost against Pittsburgh? WHAT THE HELL, GUYS.

Also Also: omigod female Wobbuffet wears lipstick! XDDDDDDDDDDDD

(no subject)

Saturday, August 9th, 2008 10:42 pm
meo_chan: (Default)
So, not much going on. I was on a break for a couple days but I'm going back to work tomorrow night until friday morning.

Watching the Olympics a little, but I'm not really into the events too much, except gymnastics. The coverage is kinda crappy though. Opening Ceremony was pretty amazing.

If I were... )

YAY

Tuesday, April 22nd, 2008 10:24 pm
meo_chan: (Bason :: squee~)
HAPPY BIRTHDAY TO ME. :D

Today was a pretty good day. Went to Mandarian for dinner and they sang to me and gave me a little cake. X3 Got present from the family; a bunch of t-shirt transfer papers from mom and dad and Kyle, Sweeney Todd (2-Disk Special Edition) from Kyle, and a new camera (Olympus 7.1 megapixel) from mom and dad. :D Going to Toronto this weekend for the rest of the family birthday thing, sicne it's also Ukrainian Easter. Whee! :D

AND! Philadelphia won game 7 against Washington tonight! AWESOME. AWESOME DAY.

daisuke indeed

Sunday, March 25th, 2007 09:06 pm
meo_chan: (Default)
Today, three of my favourite things were combined; Japan, figure skating, and Moulin Rouge.

(no subject)

Thursday, February 23rd, 2006 11:11 pm
meo_chan: (joy!)
Did the beep test in health today... man I hate it so much. RAWR. At least we're done running though, I think we're in the weight room tomorrow.

There was some motivational speaker guy at the school today. He was... alright. You know, kinda annoying but kinda funny. Eh.

Oh! I never did watch that Rock Star:INXS show, but HOLY CRAP VAN HALEN?! I heard they were going to make a show like that since they want a new singer. I WILL TOTALLY WATCH THAT.

And omigod. Did anyone else watch Shizuka Arakawa in the free skate? God, she was AMAZING. Yay Japan. Way to win that gold! But what the hell, judges. How did Irina Slutskaya get bronze? SHE FELL FLAT ON HER ASS DURING THE TRIPLE LOOP. (and I'm pretty sure the American who won silver fell a couple times too... or was that the other one? They were both stumbling throughout.)
meo_chan: (happy monkey)
Blue
You are Blue.

Overall you're a pretty content person. At peace
with yourself, you don't tend to over react.
Although at times you can be quite harsh and
cold towards others.


What Color Best Represents Your Personality?
brought to you by Quizilla

Fwee... been watching this cute cute Japanese drama series called Minami-kun no Koibito. It's so awesome. I love it, even though I don't understand half of it (the only subtitles are Chinese, and my knowledge of Japanese is uber-limited). Mom got it at work and she gave it to me. It's kinda old though, around '94 I think. The one girl is so evil... I don't like her at all! Minami seems to get slapped a lot too. Poor kid.

I nearly drove myself insane trying to translate it too. I spent HOURS trying to figure out the title of this thing. It was driving me crazy because I couldn't figure it out. So I took a break on it, went to sleep, and this morning I worked on it again. That's when I realized "Hey, the writing on the cover is Chinese, not Japanese!" Evil movie cases. ;_; But I finally got it so, yay.

Boxing is on at 5:30pm! Yay! :D
Edit, 9:33pm; Boxing wasn't on, but they were showing classic hockey, so it's ok.

January 2012

S M T W T F S
12 34567
8 9 1011 12 1314
1516 1718192021
2223242526 2728
29 3031    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags